سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چاپ انلاین ماتیسا

دورکاری یک نوع مدیریت جدید در کشور محسوب و در این طرح یک ارتباط جدید بین کار و کارمند و کارمند با مدیر اجرا می‌شود؛ به طوریکه کارمند به جای اینکه در اداره حاضر شود و کار را انجام دهد، کاری که برایش تعریف شده را در خانه انجام می‌دهد و مدیر به جای اینکه کارمند را در اداره نظارت کند، این کنترل از طریق فرایند‌های الکترونیکی از داخل خانه‌ انجام می‌شود.افراد کاملا توانمند، خوداتکا، آگاه به مسئله می‌توانند دورکاری انجام دهند، همچنین عدم نیاز مکرر به مسئول، عدم پرسشگری، افرادی که کمتر به دستگاه خود مراجعه می‌کنند و امکانات لازم را در منزل یا محل مورد نظر دارند در این طرح می‌گنجند. بر همین اساس، در طرح دورکاری، کارهایی که به وسیله یک فرد قابلیت انجام داشته باشد و افرادی که کمتر نیاز به نظارت مستقیم دارند، در اولویت قرار دارند.

مزایای دورکاری را می‌توان از سه جنب? فردی(کاهش در هزینه و زمان مسافرت، بهبود فرصت‌های کاری، اختلال کمتر در زندگی خانوادگی و توازن بین زندگی کاری و خانوادگی، انعطاف در کار، ایجاد کار برای معلولان)، سازمانی(کاهش هزینه و بهبود بهره‌وری شغلی کارکنان و سازمان) و اجتماعی(آلودگی، کاهش ترافیک، فرصت‌های کاری وسیع‌تر و تجدید حیات اقتصادی)، مورد توجه قرار داد.

چاپ فوری ماتیسا

یکی از مشکلات و مسائلی که همیشه تمام چاپخانه ها با آن درگیر بوده اند زمان چاپ و امکان آماده سازی انواع سفارشات در زمان کم و به صورت فوری است. در عصر جدید، زمان حکم طلا را دارد و باید کیفیت و کمیّت با هم رعایت شود تا اعتماد مشتریان را جذب کرد.

واحد چاپ دیجیتال شرکت ماتیسا با بهره گیری از پیشرفته ترین نسل جدید دستگاه چاپ دیجیتال در دنیا و ارائه خدمات تکمیلی پس از چاپ (شامل مفتول لوپ و ساده ، فنر دوبل ، چسب گرم، خط تا ، لب گرد ،سلفون، برش) آماده انجام سفارشات مشتریان گرامی با بالاترین کیفیت و در کوتاهترین زمان ممکن می باشد.

چرا چاپ دیجیتال ماتیسا ؟

·   مشاوره ای بی غرض

کارشناسان با تجربه ما در زمینه چاپ به شما مشتریان عزیز مشاوره ای بی غرض جهت بهتر و به صرفه تر شدن سفارشات چاپی ارائه می دهند.

·   استفاده از تکنولوژی جدید

با فراهم کردن مجموعه کاملی از تجهیزات و تکنولوژی جدید در دنیای امروز اقدام به خدمات رسانی کامل به شما مشتریان عزیز نموده ایم.

·   نیروی متخصص و با تجربه

استفاده از افراد تحصیل کرده در رشته چاپ و افراد دارای تخصص بالا و دارای تجربه کاری بالا اقدام به ارائه خدمات هر چه بهتر به شما مشتریان عزیز نموده ایم.

·   گارانتی و پشتیبانی فنی

با توجه به اینکه  اطمینان خاطر مشتریان جهت انتخاب این مجموعه برای ما بسیار مهم بوده و هست، تیم همکاران ما همواره پشتیبانی فنی و خدمات بدون عیب نقص را سرلوحه کار خود قرار داده است.

کاتالوگ

کاتالوگ شرکت/محصول شما می تواند نشان دهنده اعتبار شما باشد.
یک طراحی زیبا در کنار چاپ بدون نقص می تواند خواسته شما را در جلب نظر مشتریانتان بر آورده کند.
کاتالوگ ها بسته به نوع طراحی و خواست شما در اندازه ها و گرماژ مختلف قابل چاپ هستند......

 بروشور

بروشور یک محصول اطلاع رسانی ست.
که برای معرفی محصول یا خدمات یا حتی معرفی شرکت استفاده می شود......

همانگونه که کلیه فعالیت های روزمره رو به سرعت و کیفیت و دقت می رود و نیاز مشتریان نیز به همین ترتیب به سمت چاپ دیجیتال که سرعت بالاتر و کیفیت رنگ منطبق با مود رنگ RGB و ارایه نمونه در محل چاپ به مشتریست مایل می گردد. 

این شرکت با دارا بودن دستگاه های دو ورقی و چهار و نیم ورقی Heidelberg چاپ تمامی موارد ذیل را برعهده می گیرد و همچنین با خدمات پس از چاپ جلوه ی بیشتری بر کارهای شما می نشاند .

کارت ویزیت دیجیتال

با توجه به نیاز روز افزورن به معرفی کسب و کار و …، به مشتریان و نیاز فوری به کارت ویزیت جهت جلسات و ملاقات های غیر منتظره ، اقدام به ارائه این خدمات نموده ایم که شامل کارت ویزیت ، سربرگ ، پاکت نامه، در تیراژ دلخواه و در مدت زمان کوتاه با فناوری و کیفیت چاپ بالاتر از افست نموده ایم

برخی از خدمات ما به شما عزیزان عبارتند از:

1-چاپ انواع کتاب و آثار نفیس

2-چاپ انواع کاتالوگ، بروشور، چاپ مجله، چاپ پوستر

3-چاپ انواع دفاتر و تبلیغاتی و اهدایی

4-چاپ سر رسید و انواع تقویم دیواری، رومیزی و همراه

5-چاپ نقشه

6-و کلیه خدمات صحافی

خدمات چاپ چیه ؟

مهم نیست طراحی رو ما انجام داده باشیم یا خودتون. مهم اینه که یه چاپخونه تموم عیار با خدمات پس از چاپ آماده خدمت به شماست. فقط کافیه فایلتون رو ارسال کنید ، آنلاین پرداخت کنید ، آدرس بدید و درب محل زندگی یا محل کارتون که میتونه هر شهر یا روستایی تو کل ایران پهناور باشه ، سفارش چاپ شده تون رو با بهترین کیفیت تحویل بگیرید…

 شرایط گارانتی خدمات

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از اولویت‏‌های مجتمع چاپ و تبلیغات گسترده بوده است و در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب گارانتی خدمات در نظر گرفته شده است. در مجتمع چاپ و نشر متیسا همواره دو دیدگاه برای ما حائز اهمیت است. یکی ارتقاء کیفیت محصولاتمان و دیگری جلب رضایت مشتری در نتیجه­ی ارتقاء کیفیت به جلب رضایت مشتری می رسیم و جلب رضایت مشتری هم امتیاز مهمی را برای ما به ارمغان می آورد.