سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چاپ انلاین ماتیسا

دورکاری یک نوع مدیریت جدید در کشور محسوب و در این طرح یک ارتباط جدید بین کار و کارمند و کارمند با مدیر اجرا می‌شود؛ به طوریکه کارمند به جای اینکه در اداره حاضر شود و کار را انجام دهد، کاری که برایش تعریف شده را در خانه انجام می‌دهد و مدیر به جای اینکه کارمند را در اداره نظارت کند، این کنترل از طریق فرایند‌های الکترونیکی از داخل خانه‌ انجام می‌شود.افراد کاملا توانمند، خوداتکا، آگاه به مسئله می‌توانند دورکاری انجام دهند، همچنین عدم نیاز مکرر به مسئول، عدم پرسشگری، افرادی که کمتر به دستگاه خود مراجعه می‌کنند و امکانات لازم را در منزل یا محل مورد نظر دارند در این طرح می‌گنجند. بر همین اساس، در طرح دورکاری، کارهایی که به وسیله یک فرد قابلیت انجام داشته باشد و افرادی که کمتر نیاز به نظارت مستقیم دارند، در اولویت قرار دارند.

مزایای دورکاری را می‌توان از سه جنب? فردی(کاهش در هزینه و زمان مسافرت، بهبود فرصت‌های کاری، اختلال کمتر در زندگی خانوادگی و توازن بین زندگی کاری و خانوادگی، انعطاف در کار، ایجاد کار برای معلولان)، سازمانی(کاهش هزینه و بهبود بهره‌وری شغلی کارکنان و سازمان) و اجتماعی(آلودگی، کاهش ترافیک، فرصت‌های کاری وسیع‌تر و تجدید حیات اقتصادی)، مورد توجه قرار داد.

در دنیای امروز با بروز رسانه های نوین و پدید آمدن انواع تکنولوژی ها، نیاز به انواع تبلیغات امری ضروری است که این امر موجب پیشرفت هر چه بیشتر صنعت چاپ و متنوع شدن محصولات چاپی نیز شده است. امروزه، چاپ به عنوان یک فرآیند انبوه صنعتی در نظر گرفته می شود که بخش اساسی صنعت نشر و بخش مهمی از فعالیت های اداری و حکومتی را شامل میشود .

در قرن حاضر پیشرفت و حرفه ای شدن مواد اولیه چاپی، باعث گردیده انواع خدمات چاپ و تبلیغات از جمله کارت ویزیت، بروشور، کاتالوگ، تراکت و بنرهای تبلیغاتی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به مرحله تولید و چاپ برسد و همه ما شاهد پیشرفت این صنعت بزرگ هستیم. چاپ انواع مختلفی دارد که چاپ بر روی کاغذ شناخته شده ترین نوع آن است.

چاپ آنلاین ماتیسا به عنوان یکی از بزرگترین مجموعه های چاپ و تبلیغات در سراسر کشور، ارائه دهنده انواع خدمات چاپ کارت ویزیت، سربرگ، ست اداری، بروشور، کاتالوگ، پاکت نامه و دیگر محصولات چاپی روی کاغذ، با بهترین کیفیت ومناسب ترین قیمت در کنار سرعت بالای تحویل می باشد.

طراحی گرافیک و چاپ

طراحی گرافیک یک از مراحل اولیه خلق یک اثر چاپی می باشد. طراحان گرافیک که با مراحل چاپ آشنایی ندارند باید دانش خود را در این زمینه بیشتر کرده و نقاط ضعف خود را فهمیده و در جهت رفع آن گام بردارند چون طراحی گرافیک و چاپ مکمل های هم هستند.

  طراحی و چاپ بروشور

بیشترین کاربرد بروشور برای محصولاتی است که نحوه استفاده آن باید توضیح داده شود.بروشورهای تبلیغاتی از جنس گلاسه با گرماژ پایین می باشند و بروشورهایی که برای توضیح نحوه استفاده محصول کاربرد دارند عمدتا از جنس کاغذ تحریر است.

برای چاپ بروشور این امکان وجود دارد که در سایز های متفاوت چاپ شود همچنین تعداد صفحات یک بروشور نیز قابل تغییر است یعنی هرچه تعداد خطهای ( تا ) در یک بروشور بیشتر شود تعداد صفحات بالا می رود و هرچه تعداد خطهای ( تا ) کمتر باشد صفحات بروشور نیز کمتر می شود.

گروه چاپ و تبلیغات ماتیسا برای ارائه بروشور فوری ، چاپ بروشور ارزان ، چاپ بروشور اختصاصی و چاپ بروشور با کیفیت همواره در کنار شما مشتریان می باشد.

طراحی و چاپ کارت ویزیت

کارتی با متریال کاغذ ، چوب ، پی وی سی و غیره که شامل اطلاعات شخصی می باشد از قبیل شماره تماس ، آدرس ، نام شخص و از همه مهمتر کارت ویزیت نشان دهنده شغل شما می باشد.

 نوع کارت ویزیت و طراحی آن بسیار حائز اهمیت می باشد چرا که برای یک گلفروشی اگر از کارت ویزیتی با جنس سلفون مخملی استفاده کرد بسیار جاذب خواهد بود. زیرا کارت های مخملی دارای لطافتی خاص می باشد.

یا مثلا برای مشاغل صنایع چوب و ام دی اف استفاده از یک کارت ویزیت با متریال چوب بسیار جاذب می باشد.

کارت ویزیت را می توان در سایزهای مختلف به صورت اختصاصی چاپ کردگروه چاپ و تبلیغات ماتیسا برای مشاغل مختلف استفاده از جنس های متفاوت را پیشنهاد می نماید

طراحی و چاپ کاتالوگ

کاتالوگ  شناسنامه یک شرکت است؛ آلبومی از خدمات و یا تولیدات یک شرکت که می توان با طراحی جذاب یک کاتالوگ شرحی از خدمات و تصاویر محصولات را به مخاطب انتقال داد. آیتم مثبت کاتالوگ در این است که مشتری می تواند آنرا در فرصتی مناسب مطالعه و خدمات و محصول خود در کاتالوگ ارائه شده توسط شما را انتخاب کند.کاتالوگ یکی از بهترین ابزارهای بصری برای تبلیغ ، معرفی محصول و نیز خدمات رسانی است.

به صراحت می توان گفت سخت ترین پروسه چاپ از دیدگاه گروه چاپ و تبلیغات ماتیسا، طراحی و چاپ کاتالوگ است.