سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چاپ انلاین ماتیسا

 

دورکاری یک نوع مدیریت جدید در کشور محسوب و در این طرح یک ارتباط جدید بین کار و کارمند و کارمند با مدیر اجرا می‌شود؛ به طوریکه کارمند به جای اینکه در اداره حاضر شود و کار را انجام دهد، کاری که برایش تعریف شده را در خانه انجام می‌دهد و مدیر به جای اینکه کارمند را در اداره نظارت کند، این کنترل از طریق فرایند‌های الکترونیکی از داخل خانه‌ انجام می‌شود.افراد کاملا توانمند، خوداتکا، آگاه به مسئله می‌توانند دورکاری انجام دهند، همچنین عدم نیاز مکرر به مسئول، عدم پرسشگری، افرادی که کمتر به دستگاه خود مراجعه می‌کنند و امکانات لازم را در منزل یا محل مورد نظر دارند در این طرح می‌گنجند. بر همین اساس، در طرح دورکاری، کارهایی که به وسیله یک فرد قابلیت انجام داشته باشد و افرادی که کمتر نیاز به نظارت مستقیم دارند، در اولویت قرار دارند.

مزایای دورکاری را می‌توان از سه جنب? فردی(کاهش در هزینه و زمان مسافرت، بهبود فرصت‌های کاری، اختلال کمتر در زندگی خانوادگی و توازن بین زندگی کاری و خانوادگی، انعطاف در کار، ایجاد کار برای معلولان)، سازمانی(کاهش هزینه و بهبود بهره‌وری شغلی کارکنان و سازمان) و اجتماعی(آلودگی، کاهش ترافیک، فرصت‌های کاری وسیع‌تر و تجدید حیات اقتصادی)، مورد توجه قرار داد.

چاپ و تبلیغات  ماتیسا باسابقه چندین و چند ساله فعالیت درامور فرهنگی وهنری باهدف نوآوری درارائه خدمات، تلاش خود رادر ارتقاء وضعیت موجود وتامین نیازهای آتی مشتریان دربخشهای مختلف مبذول نموده است وبا تکیه به سه محور کیفیت، سرعت وقیمت مناسب تاکنون اجراء پروژه های فراوانی را بر عهده داشته وبا برگزاری نمایشگاهها وهمایشهای مختلف توانمندی تیم کاری خود را به اثبات رسانده است. این مجموعه مجهز به آتلیه طراحی حرفه ای جهت انجام سفارشات شما مشتریان عزیز می باشد. چاپ و تبلیغات کوثر ارائه دهنده خدماتی نظیر چاپ بنر فوری ، چاپ پلات لمینت، چاپ اکوسالونت ، چاپ دیجیتال، چاپ کارت پی وی سی، چاپ و رایت سی دی ، طراحی هدایای تبلیغاتی، چاپ کاتالوگ تبلیغاتی ، چاپ تراکت ، پوستر و بروشور ، اجاره و فروش اسپیس فریم ، چاپ استیکر ،طراحی و ساخت استند نمایشگاهی مانند رول آپ ، پاپ آپ و میز کانتر و... می باشد.

موفقیت محصول تولیدی شما در بازار، افتخار چاپ ماتیسا به شمار می آید و برای رسیدن به این افتخار، از تجربه ای بهره می برد که حاصل سال ها حضور مستمر در این تجارت است. بهره وری از نیروی متخصص و کارآمد، سرمایه گذاری در حیطه ی تحقیق و توسعه، استفاده از تکنولوژی روز دنیا در بازارهای جهانی و ... پایه های افتخارات چاپ ماتیسا را تشکیل داده اند

 

خدمات ما

·         چاپ دیجیتال فوری

·         چاپ روی CD و DVD

·         چاپ استمپر سی دی و دی وی دی – cd های اورجینال

·         چاپ کارت تبریک | کارت پستال | کارت هدیه | کارت دعوت

·         چاپ عکس در ابعاد مختلف روی تخته شاسی و کاغذ فتوگلاسه

·         چاپ لارج فرمت،پلات،لمینیت،بک لایت،استند،پاپ آپ،رول آپ

·         چاپ کارت ویزیت فوری

·         کارت ویزیت پی وی سی PVC

·         چاپ بنر تبلیغاتی

چاپ بنر تبلیغاتی برای استفاده درفضای داخلی و فضای خارجی ساخته شده اند .به راحتی می توانید برای تبلیغات در فضای خارجی از بنر با کیفیت و مقاوم استفاده نمایید و برای فضای داخلی از بنری با بافت های ریز. 

بنرهای تبلیغاتی می توانند از طرق مختلفی آویزان شوند که به شما این امکان را می دهند تا با توجه به فضا از طرح عمودی و یا افقی استفاده نمائید و به زییایی بصری و تاثیرگذاری پیامتان بیافزایید. 
چاپ بنر تبلیغاتی در عصر امروز یکی از بهترین ابزارها برای کارهای تبلیغاتی شرکت ها و معرفی محصولاتشان است که انواع متفاوتی بسته به سلیقه و صنف شغلی افراد دارد. 

بنر را میتوان بعنوان یک پرچم یا قطعه ای از پارچه در نظر گرفت که دارای نماد,لوگو,شعار یا یک پیام است یک پرچم طراحی شده که معمولا به شکل مربع یا مستطیل است همچنین یک قطعه نوار پارچه ای که یک اسم ,شعار یا پیام بازاریابی دیگر را در برمیگیرد تشکیل میشود. 

· چاپ دفترچه یادداشت تبلیغاتی منحصر به فرد با جلوه های گرافیکی، اصول رنگ بندی و جانمایی ، چاپ و صحافی دقیق از مجموعه چاپ ماتیسا بخواهید. از دفترچه یادداشت به عنوان  یک ابزار موثر بازاریابی میتوان استفاده کرد ، شما می توانید آرم و شعار شرکت خود را در تمام صفحات دفترچه یادداشت بصورت تک رنگ چاپ کنید و با هدیه دادن به مشتریان بارها نام تجاری خود را به نمایش بگذارید و به مشتریان خود یک هدیه پرکاربرد دهید .دفتر یاداشت فانتزی ابزار بازاریابی به عنوان همه کاره خدمت می کنند. آنها را می توان با نشان تجاری به مشتریان، کارکنان ، در کنوانسیون ها و غیره ارائه داد. هر فردی نیاز به یک محل برای نوشتن یادداشت ، در یک جلسه کسب و کار، سخنرانی و یا فقط در یک تماس، نیاز دارد ، بنابراین دفتر یاداشت تبلیغاتی یکی موارد بازاریابی است که توسط تمام افراد از آن استقبال می شود.