سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چاپ ایران آرشیتکت

 

دورکاری یک نوع مدیریت جدید در کشور محسوب و در این طرح یک ارتباط جدید بین کار و کارمند و کارمند با مدیر اجرا می‌شود؛ به طوریکه کارمند به جای اینکه در اداره حاضر شود و کار را انجام دهد، کاری که برایش تعریف شده را در خانه انجام می‌دهد و مدیر به جای اینکه کارمند را در اداره نظارت کند، این کنترل از طریق فرایند‌های الکترونیکی از داخل خانه‌ انجام می‌شود.افراد کاملا توانمند، خوداتکا، آگاه به مسئله می‌توانند دورکاری انجام دهند، همچنین عدم نیاز مکرر به مسئول، عدم پرسشگری، افرادی که کمتر به دستگاه خود مراجعه می‌کنند و امکانات لازم را در منزل یا محل مورد نظر دارند در این طرح می‌گنجند. بر همین اساس، در طرح دورکاری، کارهایی که به وسیله یک فرد قابلیت انجام داشته باشد و افرادی که کمتر نیاز به نظارت مستقیم دارند، در اولویت قرار دارند.

مزایای دورکاری را می‌توان از سه جنب? فردی(کاهش در هزینه و زمان مسافرت، بهبود فرصت‌های کاری، اختلال کمتر در زندگی خانوادگی و توازن بین زندگی کاری و خانوادگی، انعطاف در کار، ایجاد کار برای معلولان)، سازمانی(کاهش هزینه و بهبود بهره‌وری شغلی کارکنان و سازمان) و اجتماعی(آلودگی، کاهش ترافیک، فرصت‌های کاری وسیع‌تر و تجدید حیات اقتصادی)، مورد توجه قرار داد.

 ایران آرشیتکت بزرگترین و بهترین مرکز چاپ دیجیتال است که بهترین و جدید ترین دستگاه های دیجیتال را فراهم میکند و همواره سعی می کند که با بکارگیری مدرن ترین دستگاه های چاپ ، بهترین خدمات را به مشتریان و همکاران تقدیم کند. در این بین می بایست دیدگاه مشتری مداری و ارائه خدمات اختصاصی برای هر مشتری در دستور کار تک تک کارکنان یک مجموعه باشد. نوآوری و خلاقیت مستمر برای ارائه خدمات نوین و رقابت سالم از جمله اصولی است که  شرکت ایران آرشیتکت  آن را مورد توجه قرار داده و به شعاراصلی بزرگترین مرکز چاپ دیجیتال قرار گرفته است.

 چشم انداز

ارائه خدمات چاپخانه ایی استاندارد ومنظم وبکارگیری از جدیدترین امکانات روز دنیا

متمرکز کردن کلیه نیازهای چاپی و تبلیغاتی در یک مکان

استفاده از علم ودانش صنعت چاپ توسط پرسنل آموزش دیده ومتخصص

ماموریت

ماموریت ما این است که بتوانیم با بهره گیری از امکاناتی که در اختیارداریم سلیقه مشتریان خودرا گارانتی کنیم واز صنعت چاپ دیچیتال بعنوان یک حرفه تخصصی برای برطرف کردن نیازهای چاپی مشتریان استفاده کنیم.

ارزش ها

 احترام به حقوق مشتری وجلب رضایت آنان

 رعایت انصاف در کلیه مراحل

 امانت داری ومسئولیت پذیری در نگهداری وحفظ کارها و فایل ها

چاپ دیجیتال چیست؟

 در گذشته از روش هایی مانند لیتوگرافی و چاپ افست برای چاپ استفاده می کردند؛ اما با روی کار آمدن رایانه و پیشرفت تکنولوژی، صنعت چاپ دچار تغییر شد. چاپ دیجیتال، یکی از جدیدترین روش ها در صنعت چاپ ایران است و همچنین روشی برای تبدیل تصاویر دیجیتال به محصولات چاپی است. نسبت به دیگر روش های چاپ، هزینه هزینه چاپ دیجیتال بالاتر است و برای تیراژهای کم تعداد بسیار مناسب است. یکی از ویژگی های مثبت این نوع چاپ این است که امکان تغییر تصاویر و محتویات صفحه در هر برگ چاپی را فراهم می کند.

چاپ دیجیتال کاتالوگ و بروشور

 در چاپ بروشور و کاتالوگ به منظور پیام رسانی و انتقال هدف اصلی به مشتریان، نیازمند طراحی منحصر به فرد همراه با تصاویر می‎باشیم. به این معنا که کاتالوگ‎ها نیازمند تصاویر زیادی هستند تا مشتری در برخورد اول، یک تصویرسازی ذهنی نسبت به محصول و عملکرد شرکت داشته باشد. در چاپ دیجیتال این امر امکانپذیر شده و تصاویر باکیفیت بالایی چاپ می‎شوند.

برای چاپ کاتالوگ توضیحات کامل و جامعی در رابطه با محصولات و عملکرد شرکت‎ها، به اطلاع مشتریان می‎رسد. این در حالی است که در  چاپ بروشور، توضیحات اولیه شرح داده می‎شود که این تفاوت، باید در هنگام چاپ مورد توجه قرار بگیرد.

 چاپ دیجیتال بر روی «بنر»

بدون شک مهمترین مدیا درگروه چاپ فضای خارجی، بنر است. بسیاری از تبلیغاتی که در سطح شهر میبینیم از تابلوهای کوچک و بزرگ گرفته تا بیلبوردها و حتی پیام های ترحیم و خیرمقدم همه از جنس بنر هستند.چاپ گلاسه یکی از انواع روشهای چاپی است که زیبایی خاص و کیفیت خاص خود را داراست. در به واسطه پوشش دورو و کیفیت بالا و سطح صاف و هموار زیبایی اثر چاپی را چند برابر می کند. براقیت و درخشندگی چاپ بر روی گلاسه باعث اثر بخشی بیشتر اثر چاپی شده و این امر در تبلیغات بسیار موثر است. چاپ بنر را می‌توان مهم‌ترین مدیا در گروه چاپ فضای خارجی به شمار آورد که برای انواع تبلیغات، به خصوص معرفی شرکت‌ها، محصولات و خدمات، به کار می‌رود. 

چاپ و طراحی پوستر

پوسترها صفحات کاغذی در ابعاد تقریبا” بزرگ هستند که بر روی آنها نوشته‌ها، طرح‌ها، نقاشی‌ها و نظیر آن چاپ شده است. پوسترها به منظور نصب شدن بر روی دیوارها و یا دیگر سطوح عمودی تعبیه شده‌اند. پوسترهای معمولی از نقاشی و نوشته تشکیل شده‌اند اما ممکن است یک پوستر دارای نقاشی محض یا نوشته تنها باشد. پوسترها ممکن است برای جلب توجه و یا اطلاع رسانی بر روی دیوارها چسبانده شوند. معرفی هرچه بهتر اهداف تجاری و محصولات خود با استفاده از چاپ پوستر با کیفیت کار بسیار آسان و مفیدی است. شما می توانید از پوستر ها برای رویدادهای مهم، تخفیف های ویژه و سایر موارد کاربردی استفاده نمایید

 اوراق اداری

 اوراق اداری (سربرگ، پاکت نامه، پاکت سی دی، کارت ویزیت، فولدر و ...) به عنوان اولین راه ارتباطی بین شرکت‌ها محسوب می‌شود، از این رو طراحی و چاپ اوراق اداری مطابق با هویت برند در معرفی درست یک شرکت نقش به سزایی دارد، چاپ صیادی با طراحی و چاپ و انجام تکنیک‌های خاص بعد از چاپ، بهترین کیفیت از هویت سازمانی شما را برایتان به نمایش می‌گذارد.