سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چاپ ایران آرشیتکت

دورکاری یک نوع مدیریت جدید در کشور محسوب و در این طرح یک ارتباط جدید بین کار و کارمند و کارمند با مدیر اجرا می‌شود؛ به طوریکه کارمند به جای اینکه در اداره حاضر شود و کار را انجام دهد، کاری که برایش تعریف شده را در خانه انجام می‌دهد و مدیر به جای اینکه کارمند را در اداره نظارت کند، این کنترل از طریق فرایند‌های الکترونیکی از داخل خانه‌ انجام می‌شود.افراد کاملا توانمند، خوداتکا، آگاه به مسئله می‌توانند دورکاری انجام دهند، همچنین عدم نیاز مکرر به مسئول، عدم پرسشگری، افرادی که کمتر به دستگاه خود مراجعه می‌کنند و امکانات لازم را در منزل یا محل مورد نظر دارند در این طرح می‌گنجند. بر همین اساس، در طرح دورکاری، کارهایی که به وسیله یک فرد قابلیت انجام داشته باشد و افرادی که کمتر نیاز به نظارت مستقیم دارند، در اولویت قرار دارند.

مزایای دورکاری را می‌توان از سه جنبه فردی(کاهش در هزینه و زمان مسافرت، بهبود فرصت‌های کاری، اختلال کمتر در زندگی خانوادگی و توازن بین زندگی کاری و خانوادگی، انعطاف در کار، ایجاد کار برای معلولان)، سازمانی(کاهش هزینه و بهبود بهره‌وری شغلی کارکنان و سازمان) و اجتماعی(آلودگی، کاهش ترافیک، فرصت‌های کاری وسیع‌تر و تجدید حیات اقتصادی)، مورد توجه قرار داد.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و افزایش مشغله کاری در زندگی شهری افراد برای برآورده کردن نیازهای کاری خود دیگر توانایی بررسی حضوری مسائل کاری را ندارند و اغلب مسائل کاری را به صورت مجازی انجام میدهند . حتی یک خرید ساده از سوپر مارکت را . طراحی و  چاپ یکی از مهم ترین و زمان بر ترین دغدغه های افرادیست که درجوامع بزرگ زندگی میکنند، ما در شرکت ایران آرشیتکت با ارائه خدمات طراحی و چاپ به صورت آنلاین تمامی نیاز های شما را بر طرف مینماییم

طراحی لوگو

 به عقیده متخصصین شرکت ایران آرشیتکت و سایر متخصصان رشته های گرافیک و مدیریت بازرگانی ، طراحی لوگو اساسی‌ترین و مهم‌ترین بخش از پروژه برندینگ برای یک مجموعه و یا نام تجاری و یا هرگونه کسب و کار دیگر است.شما چه فروشگاه پوشاک داشته باشید و یا یک فروشگاه زنجیره ای مواد غذایی و یا یک دفتر خدمات کامپیوتری در هر حال و در صورت داشتن هرنوع شغلی نیاز به برند سازی تجارت خود دارید یک لوگو خوب باید چشم‌گیر باشد ، تصویر مناسبی از خود در ذهن مخاطب باقی بگذارد بسته به کسب و کار مورد نظر کاملاً پویا باشد و از همه مهم تر خلاقانه و بکر باشد. با در نظر گرفتن تمام موارد فوق یک لوگو مناسب و حرفه ای می‌تواند مسیر موفقیت تجارت شما را هموار نموده و شما را از سایر رقبای خود متمایز سازد .

برچسب و بسته بندی

ما امروزه در دنیای بسته‌بندی زندگی می‌کنیم. زندگی ما پیش از آنچه فکر می‌کنیم، عملاً به جعبه‌ها، شیشه‌ها و پوشش‌های مختلف وابسته است. منظور از بسته، فقط یک پوشش جعبه‌ای نیست؛ بلکه هر چیزی است که کالا در آن قرار می‌گیرد. به بیانی دیگر، بسته شکل ظاهری کالاست.امروزه بسته فقط حافظ و نگهدارنده‌ی کالا نیست. بسته‌بندی جلب‌کننده‌ی اصلی نظر مشتریان است و همین امر باعث شده تولیدکنندگان، کالای خود را با بهترین، خلاقانه‌ترین و گاه گران‌قیمت‌ترین بسته‌بندی‌ها عرضه کنند. 

 با استفاده از برچسب می‌توان برای هر نوع کالا یک بارکد جداگانه تعریف کرد

کارت ویزیت

کارت ویزیت برخلاف آن که یک تبلیغ ساده و معمولی به نظر می رسد، درعین حال می تواند تاثیری مهم بر روی مخاطبین شما بگذارد. انتخاب نوع درست کارت ویزیت با توجه به نوع فعالیت و مخاطبین شما از نکات مهم و اساسی است. باید در نظر داشته باشید که اگر مخاطبان شما افراد یا شرکت های خاص می باشند حتما از کارت ویزیت های شکیل و جذاب هم از نظر طرح و هم نوع کارت استفاده نمایید. زیرا نوع کارت ویزیت شما باعث ایجاد اولین تفکر از سوی مخاطبان نسبت به شما می باشد. پس بهتر است که این تفکر از همان لحظه اول به بهترین نحو باشد.

تراکت تبلیغاتی

 کاغذ کوچک‌تر از سایز A4 که این روز ها زیاد در مکان های عمومی ، کوچه و خیابان ها دیده می‌شود . مسلماً بار ها آن‌ها را دیده اید و یا حتی برای کسب و کارتان از ان ها استفاده کرده اید . تراکت‌های تبلیغاتی یکی از ارزان‌ترین شیوه‌های تبلیغات با بازدهی بالا هستند ، زیرا در تعداد زیاد و به صورت مستقیم به دست مخاطب می‌رسند و در بازه زمانی مشخص محصول و یا خدماتی را که شما ارائه می‌دهید تبلیغ می‌کنند . به صورت کلی می‌توان گفت هرچقدر تراکت تبلیغاتی شما از نظر گرافیکی پویاتر و زیباتر باشد تأثیر گذاری آن بر ذهن مخاطب بیشتر است .

پوستر تبلیغاتی

پوسترها رسانه ای مناسب برای به نمایش گذاشتن رویدادهای خاص، محصولات و یا تبلیغات می باشند. 

کاربرد های پوستر: حراجی، ترویج، تبلیغات

استفاده از پوستر های تبلیغاتی روشی منطقی و مقرون به صرفه برای برقراری ارتباط با یک بازار هدف خاص را فراهم می نماید. زمانی که در محل های مناسب نصب گردند، پوسترهای جذاب می توانند افراد نزدیک را به یک رویداد خاص جذب کنند و آنها را از یک محصول یا خدماتی که قرار است در آینده ارائه شوند، مطلع سازد. 

مرکز گرافیک و چاپ ایران آرشیتکت آماده ارائه خدمات طراحی حرفه ای و چاپ با کیفیت برای شما می باشد.