سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چاپ ایران آرشیتکت

 

دورکاری یک نوع مدیریت جدید در کشور محسوب و در این طرح یک ارتباط جدید بین کار و کارمند و کارمند با مدیر اجرا می‌شود؛ به طوریکه کارمند به جای اینکه در اداره حاضر شود و کار را انجام دهد، کاری که برایش تعریف شده را در خانه انجام می‌دهد و مدیر به جای اینکه کارمند را در اداره نظارت کند، این کنترل از طریق فرایند‌های الکترونیکی از داخل خانه‌ انجام می‌شود.افراد کاملا توانمند، خوداتکا، آگاه به مسئله می‌توانند دورکاری انجام دهند، همچنین عدم نیاز مکرر به مسئول، عدم پرسشگری، افرادی که کمتر به دستگاه خود مراجعه می‌کنند و امکانات لازم را در منزل یا محل مورد نظر دارند در این طرح می‌گنجند. بر همین اساس، در طرح دورکاری، کارهایی که به وسیله یک فرد قابلیت انجام داشته باشد و افرادی که کمتر نیاز به نظارت مستقیم دارند، در اولویت قرار دارند.

مزایای دورکاری را می‌توان از سه جنب? فردی(کاهش در هزینه و زمان مسافرت، بهبود فرصت‌های کاری، اختلال کمتر در زندگی خانوادگی و توازن بین زندگی کاری و خانوادگی، انعطاف در کار، ایجاد کار برای معلولان)، سازمانی(کاهش هزینه و بهبود بهره‌وری شغلی کارکنان و سازمان) و اجتماعی(آلودگی، کاهش ترافیک، فرصت‌های کاری وسیع‌تر و تجدید حیات اقتصادی)، مورد توجه قرار داد.

 

مجتمع چاپ  ایران آرشیتکت با در اختیار داشتن دانش و دستگاه های به روز توانسته است . چاپ فرم های عمومی شامل (چاپ کارت ویزیت ، چاپ سربرگ ، چاپ تراکت و غیره) چاپ فرم اختصاصی مانند ( کاتالوگ ساک دستی و غیره) را با بالاترین کیفیت و قیمت ارائه نمایدما در چاپ  ایران آرشیتکت می توانیم طرح های شما را در کاغذهای متنوع و در سایزهای متفاوت و با بالاترین کیفیت و سازگار با محیط زیست چاپ و در کوتاه ترین زمان ممکن بهچاپ شما بپردازیم

چاپ تراکت

آیا شما به دنبال تحت تاثیر قرارگرفتن مشتریان بالقوه و یا معرفی کسب کار خود در خیابان ها به طوری که بتوانید با هزینه حداقلی حداکثر استفاده را از تبلیغات ببرید هستید؟؟؟ یک راه بسیار ساده و راحت وجود دارد و آن اینکه شما می توانید با استفاده از چاپ تراکت و با حداقل هزینه در حجم وسیعی از سطح شهر کسب و کار و یا محصول خود را معرفی نمایید..

چاپ کاتالوگ

گاهی اوقات مشتریان نمی‌دانند که چه می‌خواهند بخرند و دوست دارند تمامی گزینه‌های ممکن را پیش روی خود ببینند تا تصمیم بگیرند . کاتالوگ دفترچه ای است  که شرکت ها و موسسات و کارخانه ها و تولیدکنندگان محصول یا کالا برای معرفی کالا یا خدمات خود در اختیار مشتریان بالقوی خود قرار میدهند.چاپ کاتالوگ  هر چقدر چشم گیرتر باشد مخاطبان بیشتری را به سمت خود جذب می کند. .قیمت چاپ کاتالوگ  امروزه به عوامل مختلفی بستگی دارد که می توان  از جمله آنها به مواردی چون ارزان بودن چاپ کاتالوگ یا فوری بودن چاپ کاتالوگ یا چاپ کاتالوگ به صورت چاپ دیجیتال یا چاپ آفست اشاره کرد.

تراکت های تبلیغاتی

ابزار بازاریابی مقرون به صرفه ای هستند برای توزیع در نمایشگاه ها و یا مکان هایی عمومی با ترافیک بالا.
کاربرد های تراکت: ترویج، محصولات جدید، تبلیغات، اطلاعات 

تراکت نوعی از تبلیغات کاغذی هست که برای توزیع گسترده طراحی شده و معمولا در یک مکان عمومی منتشر می شود، بصورت دست به دست به افراد داده می شود مرکز گرافیک و چاپ ایران آرشیتکت آماده ارائه خدمات

طراحی حرفه ای تراکت و چاپ با کیفیت برای شما می باشد

چاپ بنر

با گسترش این شاخه از صنعت چاپ در حال حاضر امکان چاپ بسیاری از تبلیغات محیطی با این تکنولوژی و بر روی انواع متریال مانند: بنر، فلکس، وینیل، مش و بک لایت فراهم شده است.
چاپ بنر برای بسیاری از موارد از جمله برای بازاریابی یک محصول و یا یک شرکت بکار می رود. وسعت جذب مشتری و بازاریابی بنر به مراتب خیلی بیشتر از چاپ بروشور ، چاپ تراکت ،چاپ کارت ویزیت، چاپ سررسید اختصاصی و  … می باشد. بنابراین شما باید در طراحی بنر خود نهایت تلاش را انجام دهید سعی کنیداز سایر بنر ها الگو برداری و یا از نیروهای متخصص در این راه کمک بگیرید.

پوستر

با توجه به عملکرد و ویژگی های تراکت ها و استفاده و درخواست زیاد برای چاپ آن ها، چاپ ایران آرشیتکت اقدام به عرضه فرم های عمومی و سایزها و تیراژهای متنوع و چهار رنگ بر روی کاغذهای تحریر و گلاسه نموده است که ویژگی اصلی این فرم ها علاوه بر کیفیت قابل قبول چاپ آن ها قیمت بسیار پایین و مقرون به صرفه بودن آن ها می باشد.

 چاپ ایران آرشیتکت علاوه بر فرم های عمومی امکان چاپ اختصاصی انواع پوستر و تراکت را در تیراژ و سایز دلخواه مشتریان با کیفیت بالای چاپ فراهم نموده است .

چاپ و رایت CD & DVD :

·         چاپ صدرا از سه روش برای چاپ و رایت سی دی و دی وی دی بهره می گیرد : 

·         روش دیجیتال : روشی سریع برای تیراژهای پایین .

·         در این روش پس از چاپ از لایه محافظ وارنیش (UV) استفاده می گردد که سبب بالا رفتن ماندگاری رنگ ها می شود.

·         روش افست : مناسب برای تیراژ بالا .

·         این روش دارای کیفیت چاپی بالا می باشد و هزینه ی تمام شده ی این روش برای هرسی دی ( CD ) پایین تر و زمان تحویل طولانی تر است.

·         روش استمپر : مانند روش افست با کمی تفاوت .

·         در این روش که به صورت اورجینال و پشت نقره ای ارائه می شود، بهترین روش تکثیر CD یا DVD برای تیراژ بالا می باشد. هزینه تمام شده برای هر سی دی یا دی وی دی  در تیراژهای مناسب پایین تر            است. 

طراحی و چاپ کاورهای CD & DVD :

 از دیگر خدمات چاپ ایران آرشیتکت ، طراحی و چاپ انواع کاورهای کاغذی با توجه به طرح و قالب های مختلف، متناسب با درخواست شما است. به طوری که امکان سفارش آن ها در فرم ها و با تعداد ابعاد متفاوت برای شما فراهم می باشد. این کاورها در دو دسته ی اختصاصی و عمومی عرضه می شود.